26-03 Jolly Phonics - Ed. Infantil

Over the past few weeks, we have incorporated Jolly Phonics into our school programme, and we have beben teaching this to the Infants from the ages of 3 to 5 years old.

Jolly Phonics is a fun and child-centred approach to teaching literacy through synthetic phonics.

By using this multi-sensory method we have introduced each letter sound through fun actions, songs, stories and games, and indeed, it has been very motivating for both children and teachers.

Durante las últimas semanas, hemos incorporado Jolly Phonics a nuestro programa escolar, enseñándolo a nuestros niños de educación infantil de 3 a 5 años. Jolly Phonics es un enfoque divertido y centrado en los niños para enseñar la alfabetización a través de la fonética. Al utilizar este método multisensorial hemos introducido el sonido de cada letra a través de acciones divertidas, canciones, cuentos y juegos; siendo de hecho, muy motivador tanto para los niños como para los profesores.